h1

Czy Was tez wkurzają reklamy?

Maj 12, 2013

Właściciele firm często stają przed dylematem, które z narzędzi promocyjnych wybrać, by podwyższyć liczbę osób zainteresowanych produktami i usługami, aby powiększyć akcje firmy. Skuteczna reklama nie opiera się wyłącznie mediach typu: prasa, czy tv. Poczynania promocyjne są obecnie wyjątkowo wieloczęściowym mechanizmem i stosuje wiele technik. Bardzo popularna obecnie jest promocja firmy w Internecie, a zwłaszcza coraz bardziej popularny tzw. social media marketing. Musimy uzmysłowić sobie, iż nie jest to namolna odmiana reklamy, jaką klienci omijają.
Social media jest działaniem na portalach skupiających społeczność w Internecie. Mającymi największą liczbę użytkowników i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu speców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Facebook, Kwejk, Google+, Flaker. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W naszym kraju tylko około 5 % przedsiębiorstw korzysta z social media. Niezaprzeczalny jednakże jest naturalnie fakt, że social media należy do narzędzi bardzo przyszłościowych, ponieważ Internet rośnie w siłę, a ilość jego użytkowników nieustannie rośnie. Wiele firm wybiera Facebooka, prowadzenie tam fanpage’a i czynne zdobywanie fanów. Kolejny sposób na reklamę to tzw. custom publishing. Są to narzędzia nowoczesnej reklamy, które w doskonały sposób kreują postrzeganie firmy przez klientów. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej reklamy, ponieważ nie narzuca się ona klientowi, umożliwia wybór np. w kwestii zostania fanem firmy. To klienci decydują o tym, że chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. W związku z tym ten rodzaj promocji jest niezwykle skuteczny.

Advertisements
%d blogerów lubi to: